Kuvassa toimitusrakennus sisällä.

Asiakkaille

Sarastia Rekry on nyt Tempore. Uusi nimemme kuvaa tämän päivän työelämää, jossa työntekijät valitsevat itse tapansa tehdä työtä. Työtä on usein tarjolla enemmän kuin tekijöitä.

Tietoa työntilaajille

Sijainen on uusi yksikössäsi vain kerran. Kun perehdytät sijaisen hyvin heti ensimmäisessä työvuorossa, on hän ammattilainen jo seuraavan kerran tullessaan.

Sijaiset osaavat itse työn, mutta eivät tunne yksikkösi toimintatapoja. Ohjeista sijaiselle mistä tarvittavat työvälineet löytyvät, missä taukotila ja WC sijaitsevat, sekä muut yksikkösi oleelliset tiedot. Hyvällä perehdyttämisellä ja onnistuneella vastaanotolla varmistat sijaisen saapumisen yksikköösi uudelleen.

Voit lähettää meille yksiköstäsi lyhyen perehtymisohjeen, jota voimme jakaa sijaisille etukäteen. Lähetä perehtymisohje sähköpostitse asiakaspalvelu@tempore.fi.

Lähetä meille palautetta yksikössäsi keikkailevista työntekijöistä. Palkitsemme hyviä tekijöitä kuukausittain, ja kehitämme palveluamme ja ohjaamme työntekijöitämme kehittämistä vaativissa asioissa.

Lähetä palautteet sähköpostitse: asiakaspalvelu@tempore.fi.

Ilmoitamme ajankohtaisista asioista ja palveluun liittyvistä muutoksista palvelualustamme ilmoitustaululla. Luethan ilmoitustaulua säännöllisesti ajantasaisen tiedon saamiseksi.

Ilmoitustaulun löydät palvelualustalta selainikkunan oikeasta yläkulmasta kello-ikonia klikkaamalla. Ilmoitustaulun avautuminen kestää hetken – maltti on valttia.

Tiedoksi-välilehdeltä löydät esihenkilön käsikirjan ja muita hyödyllisiä ohjeita palvelumme käytön tueksi.

Asiakkuuden alkaessa Tempore luo palvelualustatunnukset niitä tarvitseville yksikön henkilöstön jäsenille. Tunnukset palvelualustalle voi tilata vain henkilö, jolla on jo tunnukset palvelualustalle.

Uudet tunnukset tilataan lomakkeella, jonka löydät työntilaajan käsikirjasta ”tunnukset palvelualustalle” kohdasta. Muutokset jo olemassa oleviin tunnuksiin ja muut kyselyt tunnuksiin liittyen voi laittaa sähköpostitse tunnushallinta@tempore.fi tai palvelupyyntönä palvelualustalta.

Tunnuksia ei voi tilata itse itselleen – tarvitsemme aina tilaajan tai yksikön esihenkilön vahvistuksen.

Haluatko meidän julkaisevan esittelymateriaalia yksiköstäsi tai haluatko hyödyntää Temporen materiaalia kanavissasi? Jaamme mielellämme sosiaalisen median kanavissamme tietoa yksiköstäsi tai autamme tuottamaan teille sisältöä esimerkiksi editoimalla valmiita materiaaleja.

Voit lähettää meille esittelyn yksiköstäsi kuvan, videon tai tekstin muodossa.

Jos olet kiinnostunut viestintäyhteistyöstä, ota yhteys Temporen viestintään: viestinta@tempore.fi.

Nuori henkilö seisoo puhelin kädessä.

Tilaajakoulutukset

Järjestämme asiakkaidemme sijaistilaajille kertauskoulutuksia järjestelmän käytöstä joka toinen viikko, aina parillisina viikkoina. Aiheina ovat:

  • tilauskalenteri
  • työntekijäsaatavuus
  • tilauksen teko
  • mahdolliset järjestelmäpäivitykset

Koulutuksen kesto on noin 30 min ja se järjestetään Teamsissa joka toinen tiistai välillä 9.1.-28.5. klo 13.

Ohjevideokanava

Ohjevideokanavalta löydät ohjevideoita Temporen palvelualustan (Nexstaffin) käytöstä.