5.7.2022 | Kaikki
Mitä olemme juuri tehneet ja teemme sijaissaatavuuden parantamiseksi?
Pyrimme aktiivisesti parantamaan sijaissaatavuutta kaikissa yksiköissämme. Lue alta 13 keskeistä keinoa, mitä olemme juuri tehneet ja teemme sijaissaatavuuden parantamiseksi.
-
Ketteryyttä ja vaihtoehtoja tulla keikkatyöntekijäksi on kehitetty entisestään:
- Keikkainfot: matala kynnys tulla kuulolle keikkatyön mahdollisuuksista + 15 min henkilökohtainen haastatteluaika tietojen tarkistukseen
- Henkilökohtainen haastatteluaika (45 min)
- Kohdennettu rekry: asiakkaan aiemmat keikkalaiset ja nykyiset työntekijät voivat tulla meille keikkalaiseksi ilman haastattelua täyttämällä lomakkeen verkkosivuillamme
- Edelleen myös puhelimitse pääsee keikkalaiseksi
-
Keikat ovat helposti varattavissa niin työtarjottimelta kuin varmalla saatavuudella
-
Käytämme sekä automatiikkaa että asiantuntijatyötä tilausten täyttämisessä
-
Keikkatöitä tarjotaan laajasti ja monipuolisesti sekä keikkatyöntekijöitä tarjotaan työyksiköihin työntekijän toiveen mukaisesti
-
Joustavat palveluajat: tilauskeskus palvelee myös viikonloppuisin la-su klo 7-13
-
Nopea PJP-palkanmaksumalli – tuntikeikoista palkat joka perjantai
-
Keikkatyöntekijöille tarjotaan työsuhdeneuvontaa ja monipuolista palvelua monikanavaisesti ja nopeasti:
- järjestelmän kautta
- sähköpostitse
- puhelimitse
- uutena työntekijäinfot: matala kynnys tulla kuulolle tai kysymään ja keskustelemaan
-
LOVe-koulutusmahdollisuudet: keikkatyöntekijöiden on mahdollista saada LOVe-koulutus veloituksetta Sarastia Rekryn/Onviren kautta
-
Keräämme säännöllisesti asiakas- ja työntekijäpalautteita ja kehitämme niiden avulla palveluamme ja toimintaamme
-
Huomioimme keikkatyöntekijöitämme ja palkitsemme pienillä muistamisilla ja kunniakirjoilla
-
Kertalisä-malli
-
Tarjoamme esihenkilöille non-stop koulutusta
-
Jaamme vinkkejä tilauksen tekemiseen; kuinka tilaus täyttyy parhaiten