Jaa artikkeli

Mitä olemme juuri tehneet ja teemme sijaissaatavuuden parantamiseksi?

Pyrimme aktiivisesti parantamaan sijaissaatavuutta kaikissa yksiköissämme. Lue alta 13 keskeistä keinoa, mitä olemme juuri tehneet ja teemme sijaissaatavuuden parantamiseksi. ​

  1. Ketteryyttä ja vaihtoehtoja tulla keikkatyöntekijäksi​ on kehitetty entisestään:

    1. ​Keikkainfot: matala kynnys tulla kuulolle keikkatyön mahdollisuuksista ​+ 15 min henkilökohtainen haastatteluaika tietojen tarkistukseen​
    2. Henkilökohtainen haastatteluaika (45 min​)
    3. Kohdennettu rekry: asiakkaan aiemmat keikkalaiset ja nykyiset työntekijät voivat tulla meille keikkalaiseksi ilman haastattelua täyttämällä lomakkeen verkkosivuillamme
    4. Edelleen myös puhelimitse pääsee keikkalaiseksi
  2. Keikat ovat helposti varattavissa niin työtarjottimelta kuin varmalla saatavuudella

  3. Käytämme sekä automatiikkaa että asiantuntijatyötä tilausten täyttämisessä

  4. Keikkatöitä tarjotaan laajasti ja monipuolisesti sekä keikkatyöntekijöitä tarjotaan työyksiköihin työntekijän toiveen mukaisesti

  5. Joustavat palveluajat: tilauskeskus palvelee myös viikonloppuisin la-su klo 7-13 ​

  6. Nopea PJP-palkanmaksumalli – tuntikeikoista palkat joka perjantai

  7. Keikkatyöntekijöille tarjotaan työsuhdeneuvontaa ja monipuolista palvelua monikanavaisesti ja nopeasti:​

    1. järjestelmän kautta​
    2. sähköpostitse​
    3. puhelimitse​
    4. uutena työntekijäinfot: matala kynnys tulla kuulolle tai kysymään ja keskustelemaan
  8. LOVe-koulutusmahdollisuudet: keikkatyöntekijöiden on mahdollista saada LOVe-koulutus veloituksetta Sarastia Rekryn/Onviren kautta

  9. Keräämme säännöllisesti asiakas- ja työntekijäpalautteita ja kehitämme niiden avulla palveluamme ja toimintaamme

  10. Huomioimme keikkatyöntekijöitämme ja palkitsemme pienillä muistamisilla ja kunniakirjoilla

  11. Kertalisä-malli

  12. Tarjoamme esihenkilöille non-stop koulutusta ​

  13. Jaamme vinkkejä tilauksen tekemiseen; kuinka tilaus täyttyy parhaiten