Jaa artikkeli

Postin lakko 11.11.2019 – miten lakko vaikuttaa palveluihimme?

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU käynnistää Postissa laajat lakkotoimet. Postinjakelu, käsittely ja kuljetus ovat marraskuussa lakossa kaksi viikkoa, jollei työehtosopimusneuvotteluissa ja pakettilajittelijoiden tilanteesta päästä työnantajan kanssa sopuun. Lakko alkaa maanantaina 11.11. klo 06.00. Ensimmäinen vaihe kestää 2 viikkoa, ja jatkosta ei ole vielä varmaa tietoa.

Jos lähetät meille postia lakon aikana, huomioithan sen, että postisi ei välttämättä tavoita meitä yhtä nopeasti, kuin normaalisti. 

 

Sijaispalvelun asiakkaat

Palvelumme toimivat normaalisti Postin lakosta huolimatta. Voit tallentaa liitteitä ja jättää palvelupyyntöjä rekrytointijärjestelmään ympäri vuorokauden, sekä lähettää sähköpostia asiakaspalvelu@sarastiarekry.fi tai soittaa meille arkisin klo 8-16 03 621 3900 (asiakaspalvelu) ja 7-16 (sijaispalvelu) 03 621 3908.

 

Keikkatyöntekijät

Jos palkkalaskelmasi toimitetaan sinulle paperisena, huomioithan, että sen saapuminen sinulle viivästyy lakosta johtuen. Voit tilata palkkalaskelmasi jatkossa verkkopankkiisi palvelupyynnöllä järjestelmästä. Palkkalaskelman voit pyytää kirjautumalla järjestelmään omilla tunnuksilla ja vasemmassa reunassa on kohta palvelupyynnöt; voit jättää  yhteydenottopyynnön ja saatteeksi kirjoittaa palvelupyynnölle, että haluat palkkalaskelman verkkopankkiin.

Siirtyminen verkkopalkkalaskelman toimitukseen toteutuu ensimmäistä teknisesti mahdollisesta palkkapäivästä alkaen.

Palvelumme toimivat normaalisti Postin lakosta huolimatta. Voit tallentaa liitteitä ja jättää palvelupyyntöjä järjestelmään ympäri vuorokauden, sekä lähettää sähköpostia asiakaspalvelu@sarastiarekry.fi / asiakaspalvelu@onvire.fi tai soittaa meille arkisin klo 8-16 03 621 3900 (Sarastia Rekry asiakaspalvelu) ja 7-16 ( Sarastia Rekry sijaispalvelu) 03 621 3908 tai 045 7881 8700 (Onvire asiakaspalvelu).